Monday, October 4, 2010

sendhiri . . .

semakin ghelap semakin takut untok bersuara
takut segala bisikan didengari semoa
biarlah aku saja yang bertapa
bertapa untuk menenangkan jiwa

aku suka bila semoa ketawa
dapat juga kurangkan sengketa
kerna manusia sengaja menchari perkara
perkara yang bisa pekatkan sengketa

tenang aku dalam ghelap
sambil menitiskan air-air malap
sentiasa mengalir walau aku mengelap
kerna fikirkan segala dosa dan silap

chinta terbang juga melayang
membuatku sakit asyik terbayang
sampai bila harusku kenang
kerna penghujung aku tidak menang

biarku berbicara dengan diri sendiri
untuk perbetulkan kekusutan ini
pergilah semoa jauhkan diri
kerna jibril sudah muncul untuk menemani

4 comments:

  1. \m/ ini seperti nafas malas bernafas

    ReplyDelete
  2. patot gua tersedak masa tulis nota buku muka.\m/

    ReplyDelete
  3. chinta terbang juga melayang
    membuatku sakit asyik terbayang
    sampai bila harusku kenang
    kerna penghujung aku tidak menang

    love this!!!
    keep it up wawad!!!!

    ReplyDelete
  4. trimakasih pada semoa . . .
    harap terus menyokong bersama-sama
    :) malas tersedak khadra menyapa..hahahha
    sue menyokong juga..trimakasih... :)

    ReplyDelete