Sunday, October 3, 2010

luahan jiwa . . .

sudah lama aku tidak merasakan chinta
kerna aku sudah serik untuk bersekongkol dengannya
aku hampir lenyap dalam dunia
kerna terpedaya dengan permainan halusinasinya

sejak ujudnya bidadari syorga melintasi irisku
dia membuakkan semula seluruh nafsu ku
chinta yang meracunku tidak seperti chinta pertama dahulu
kerna  aku dapat merasakan chinta ini adalah chinta agung yang dipendam dahulu

aku tidak keruan  teringatkan bayangmu
harum mu subur menusuk kalbuku
ingin sahaja aku melamarmu
untuk menjadhi teman sehidupku

ku akui aku merasa cemburu
setiap kali yang lain datang memburu mu
akan ku sentiasa bersikap sebegitu
kerna dayus lawannya tetap cemburu

sayang aku tidak dapat luahkan padamu
kerna ku takut jerat lama akan menelanku
walaupun kau bukan jodoh ku
akan tetap ku kenang seumur hidupku

No comments:

Post a Comment