Thursday, November 11, 2010

seindah mentari . . .

terang sungguh pancharan mentarimu
buatkan aku mengenyit bila memandang selalu
walau hangat aku biarkan berlalu
kerna ku tahu kau sentiasa disampingku

buatlah apa sesuka hatimu
janji kau tidak sesekali marah padaku
inginku tatap keindahan mentarimu itu
biar gelap aku buat tak tahu

keindahanmu tidak dipandang mereka yang lalu
kerna mereka tidak pernah bersyukur mengenai sesuatu
hanya yang mengerti orang-orang macam aku
yang juga tidak diendah manosia lain yang lalu

5 comments:

  1. hehe

    si tukang kata yang menghamburkan tiap bait suara dan rasa hatinya di sini..

    yang masih hanyut dan masih mencari apa yang dicari..

    apa sudah jumpa apa yang di cari?

    ;)

    ReplyDelete
  2. "hanya yang mengerti orang-orang macam aku"

    kalau tukar kepada "seperti aku" mungkin lebih baik..

    pendapat sue je..heee~

    keep writing!

    ReplyDelete
  3. tqtqtq sue .. komen jer noproblemma .. hehe
    masih menchari lagih .. hampir jumpa .. tp samar2 hehehe :) tq :D

    ReplyDelete