Tuesday, April 19, 2011

rindu chinta . . .

perasaan ini kadang gundah kadang indah
tidak menentu untukku katakan ini adalah mengenai rasa
yang lainnya pasti akan tertanya-tanya
adakah aku ini sedang berpijak di alam  bumi yang nyata

aku hanya boleh tertawa

aku tertawa kerna hanya aku sahja yang merasa
bukan lokek untuk aku kongsikan bersama
tidak tahu untuk berkata bagaimana atau macam mana
yang dapat aku kata aku sekarang rindukan chinta

biar kamu mengata jua tertawa
aku disini hanya akan senyum sahja

pasti semua akan tersenyum sambil membaca
itu tandanya kita semua adalah manosia
ada rasa dan perasaan untuk bercinta
jika kesunyian tunggulah tiba saat dan waktunya

2 comments:

  1. penulisan2 awk smoanya indah..sy dpt rs ada yg mnggngu hdp dan hati awk slama ini,ada pengharapan yg bsr..penantian yg pnjg..bgai mengintai burung emas dlm sangkar kpunyaan raja yg mustahil tuk awk miliki..spt perasaan ini tlalu kuat tuk awk bawa,trlalu lemah tuk diberi,

    ReplyDelete
  2. heheh terimakasih kerna membaca .. ape yg di muntahkan nih .. kadangnya ada tersirat dan ada jugak yang datang secara spontan .. mybe kurniaan .. harap trskan menyokong hehe tqtq

    ReplyDelete